A0:  هاست لینوکس شوهرم هر روز توقع پختن غذای مفصل را دارد
فرهنگی ، ادبی ، اجتماعی
شوهرم هر روز توقع پختن غذای مفصل را دارد
پنج شنبه 2 مهر 1394 ساعت 1:39 | بازدید : 922 | نویسنده : علی عابدینی | ( نظرات )

شوهرم هر روز توقع پختن غذای مفصل را دارد

 

زن جوان زمانیكه دید باید هر روز برای شوهرش غذای مفصل بپزد تصمیم به جدایی گرفت.

شوهرم هر روز توقع پختن غذای مفصل را داردبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند.

زن جوان درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم اصلا حاضر نیست غذای حاضری بخورد و مرتب از من توقع دارد كه در آشپزخانه برایش آشپزی كنم. من از صبح تا شب باید برای شوهرم غذا بپزم و حتی اگر مریض باشم یا كاری داشته باشم باز هم غذای شوهرم باید آماده باشد. او حاضر نیست حتی برای یكبار هم كه شده غذای بیرون را بخوریم و یا اینكه یك غذای حاضری معمولی برایش درست كنم.

وی افزود:همسرم همیشه سر غذا خوردن با من جنگ و دعوا به راه می اندازد و زندگی را برایم مثل جهنم كرده است. من هر روز باید غذای مفصل درست كنم و دیگر از این وضعیت خسته شدم. آخرین بار سر همین موضوع با هم دعوایمان شد و تصمیم به جدایی گرفتیم.

بعد از صحبت های این زن، شوهرش نیز به قاضی گفت: آقای قاضی من از غذای رستوران و فست فود متنفرم و دوست دارم دستپخت همسرم را بخورم. اما همسرم سر این موضوع هر روز و هر شب با من دعوا می كند و به خاطر درست كردن یك غذا مرتب غر می زند و جنجال به راه می اندازد. من هم دیگر طاقت زندگی در كنار این زن را ندارم.

در پایان نیز قاضی دلیل آنها برای جدایی كافی ندانست و آنها را برای حل شدن مشكلشان به مشاوره خانواده فرستاد.‎


موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار اجتماعی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
گیرنده دیجیتال موبایل
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فریاد زیر آب و آدرس iranshahab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 133
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
cache01last1484595161